+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Pytloun Grand Hotel Imperial Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 127 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    94%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jiří

jednotlivec, 26.7.2018

Most Česká republika

  • Celkové hodnocení
45 %
  • Neklimatizovaná vstupní hala = již první dojem je v horkém létě nepříjemný... Funkčně neskutečně nepříjemný interier pokoje 301 - voda z vany stříká na všechny strany - po 1 osprchování je mokro všude, nutno si vše otřít nebo volat uklízečku..., optická návaznost postele na podlahu = zakopávání, životu nebezpečné prostory... Možná se architektům líbí, ale měli by se tam též zkusit vyspat! I "designové" pokoje by měly být funkční a pohodlné (za ty prachy)!

Personál
6
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Miro

dospělý pár, 28.7.2019

Skalica Slovensko

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Super snídaně

  • Klimatizace mimo provoz Recepční neochotná pomoci Super deluxe pokoj - velmi malý!

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Michal Přerovský

rodina s malými dětmi, 7.5.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Vybavení, design, čistota.

  • Recepční neochotná protivná. Ubytování na poukazu bylo pro 5 osob, recepční v systému měla pouze 4. Nebyla schopná to operativně vyřešit, jen arogantně konstatovala, že se tam nevejdeme bez náznaku snahy tento váš problém vyřešit. Recepční ani neví, jak jsou parkovací zóny kolem hotelu. Snídaně absolutně organizačně nezvládnutá, snídaně do 11 hod v 9:15 skoro vše prázdné, personál doplňoval jako by dával ze svého. Na to jak se hotel prezentuje velmi ubohé.

Personál
2
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Josef Sysel

dospělý pár, 12.8.2016

Karlovy Vary Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • velmi dobra snidane a restaurace

  • nedodelane detaily pokoje, rekonstrukce dalsich pokoju za provozu

Personál
8
Služby
8
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

JUDr. Rostislav Dvořák

jednotlivec, 2.11.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
65 %
  • Malý pokoj, hluk z ulice.

Personál
6
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 3.1.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Ubytování: pokoj odpovídá 4* Snídaně: průměrný výběr jídel, čekání na uvolnění míst ( neostatečná kapacita), Nedostatek nádobí (opět čekání ). Vrchol všeho byl nedostatek pečiva v 10 hodin 1.1.23. Služby: neostatečné informace o parkování, Silvestrovská zábava: hluboký podprůměr. u nápojů samoobsluha (samozřejmě občas fronta ). Úklid použitého nádobí mizerný. Hudba vhodná možná na stadion, v maličké místnosti obrovský kravál.

  • ubytování

  • služby, viz výše

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Michaela Hašplová

dospělý pár, 8.4.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Snídaně

  • Vysypané koše chlupy na i ve vaně, prach v rozích, strašně tvrdá matrace, chyběl telefon na pokoji a denní menu z restaurace dřív si šlo objednat jídlo až na pokoj. Po příjezdu chtěli 2000,- vratnou zálohu nikde o tom nebyla zmínka peníze jste chtěli hned ale vrátíte nám je až za 3-5dni ?! Svinstvo. Chtělo by aspoň upozornit kde se pokoj nachází třeba jako ten náš u vítají strašnej bordel vůbec jsme se nevyspali a to jste chtěli za ten pokoj přes 3000,- styďte se

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 12.2.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Martina

rodina s malými dětmi, 30.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Personál na recepci neměl informaci, co je předem zaplacené. Dodatečně posílá fakturu na služby, které byly zaplacené předem. Malá kapacita restauračního prostoru - dlouhé čekání na snídaní. Hodně špatná WIFI a bohužel velký hluk z vedlejšího pokoje.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 1.12.2021

JIŘÍKOV Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
4

Stanislav

dospělý pár, 28.7.2019

Město Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Vše až na jednu podstatnou závadu.

  • Nefunkční klimatizace na pokoji 201. Závadu jsem nahlásil na recepci, kde mi bylo sděleno, že se na to někdo podívá, ale nestalo se. Vzhledem k teplotám nad 30°C a ceně za ubytování bych očekával jiný přístup, např.náhradní pokoj, nebo minimálně slevu z ubytování, nestalo se. Proto nemůžu hodnotit komfort a poměr cena/kvalita jinak, než jsem ohodnotil.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Václav Cita

jednotlivec, 12.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Lubomír

jednotlivec, 26.6.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Postele, matrace.

  • Naprosto nevyhovující úložné prostory na pokoji, téměř žádné. Nedovedu si představit 4 osoby přijet na více nocí do tohoto pokoje. Vše spíše na efekt, žádná praktičnost. Špatná organizace při doplňování snídaní, v půl desáté již chybělo skoro vše.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Lenka Jirásková Kastlová

rodina s malými dětmi, 28.9.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Viz níže, co se nelíbilo, i když se nedá napsat přímo nelíbilo, je to spíše upozornění na detaily, pozitivní zpětná vazba, jinak se vše líbilo...

  • Vše ostatní fajn, včetně detailů na pokoji jako např. přání p.Pytlouna na stole, upozornění ve vaně na úsporu vody při koupání nebo info ohledně fyzio polštářů, co ta Bible ve skříni?...

  • Placené parkoviště; nedostatečná informovanost ze strany recepce ohledně služeb v balíčku voucheru-špatná komunikace se ZOO a Babylon! A také, že po zavolání z pokoje na recepci a požádání o pomoc při nastavení TV Nova v televizi, bylo slíbeno, že přijde technik a nepřišel. V pokoji teplé peřiny a nedostatečně uklizeno pod postelí, rozlepené desky na zdi. V restauraci k snídani malý výběr zákusků a k večeři studené polévky. Bílé dlouhé ubrusy děti snadno strhnou, a do dětského koutku na děti nebylo vidět, jinak ten byl super. Malý výběr jídel k večeři při polopenzi delšího pobytu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Zdeněk

dospělý pár, 11.7.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Milos

rodina se staršími dětmi, 23.7.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Hezky hotel .Cistota .Mily personal .

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 14.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Petr

dospělý pár, 19.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Ludmila

rodina se staršími dětmi, 4.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • že bylo k dispozici na pokoji i žehlicí prkno, rychlovarná konvice, televize, minibar, který nám posloužil jako lednice .. :-), pohodlné postele

  • katastrofální nedostatek úložných prostor, v rodinném pokoji pro čtyři osoby byla jen jedna skříň, která však byla částečně zaplněna věcmi z hotelu, takže jsme po celou dobu pobytu museli mít věci v taškách a kufrech, ve kterých jsme si je přivezli... skříňky u postele, kde by byl krásný úložný prostor, byly jen na efekt, zasklený vzduch... :-)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Nikola

skupina přátel, 17.12.2016

Liberec Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Pěkný, nový hotel v centru Liberce.

  • Vytvořili jsme si rezervaci na konkrétní designový pokoj, přišli jsme na recepci, a slečna nás poslala do úplně jiného, obyčejného pokoje aniž by nás na to upozornila. Jelikož nám pokoj nevyhovoval, vrátili jsme se na recepci a tam nám bylo řečeno, že pokoj ještě není uklizen, ačkoliv jsme měli nahlášenou speciální rezervaci v určitém čase. Vybrali jsme tedy jiný pokoj a po příchodu do pokoje jsme zjistili, že to opět není ten pokoj, který jsme si dle fotografií vybrali?! Už jsme to tedy nechali plavat, ale toto jednání nepovažuji za profesionální...

Personál
4
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6