+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 6pm

Pytloun Grand Hotel Imperial Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 127 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Petr

Älteres Paar, 20.11.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Super výřivka vana. Pohodlná velká postel. Romantická večeře nad očekávání.

  • Chladno v restauraci.

  • Photos of the client from the stay
Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Martina

Familie mit kleinen Kindern, 30.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Personál na recepci neměl informaci, co je předem zaplacené. Dodatečně posílá fakturu na služby, které byly zaplacené předem. Malá kapacita restauračního prostoru - dlouhé čekání na snídaní. Hodně špatná WIFI a bohužel velký hluk z vedlejšího pokoje.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Junges Paar, 16.10.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr Vašíček

Einzelreisender, 31.7.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 1.3.2023

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Machovcová

Einzelreisender, 13.2.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Po celou dobu pobytu velice příjemná a milá obsluha v restauraci

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 12.2.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 3.1.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Trochu nás zklamala štedrovečerní večeře, která v roce 2021 byla servírovaná a nyní v2022 to byl bufet. Druhým bodem byl desert u polopenze (4 denní pobyt), který byl celou dobu stejný - zmrzlina mango/malina.

  • Snídaně vynikající

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 3.1.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Ubytování: pokoj odpovídá 4* Snídaně: průměrný výběr jídel, čekání na uvolnění míst ( neostatečná kapacita), Nedostatek nádobí (opět čekání ). Vrchol všeho byl nedostatek pečiva v 10 hodin 1.1.23. Služby: neostatečné informace o parkování, Silvestrovská zábava: hluboký podprůměr. u nápojů samoobsluha (samozřejmě občas fronta ). Úklid použitého nádobí mizerný. Hudba vhodná možná na stadion, v maličké místnosti obrovský kravál.

  • ubytování

  • služby, viz výše

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 30.12.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Hotel odpovídající hvězdičkám s velmi příjemným personálem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Naděžda Snížková

Einzelreisender, 27.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme zde na vánočním pobytu a byli jsme plně spokojeni. Ubytování bylo výborné, rovněž služby pokojské. Jídlo (polopenze) bylo výborné. Umístění hotelu v Liberci je také skvělé, blízko dopravního dálničního uzlu a blízko autobusového a vlakového nádraží a přitom na kraji centra Liberce.

  • Skvělá postel s možností volby polštářů, báječně jsem se vyspal. Klid na pokoji, nebylo slyšet sousedy. Výborné snídaně (bufet) i večeře.

  • Na Štědrý den nebyla k dispozici vánočka. Na Štědrý den byla puštěna v restauraci normální barová hudba a nikoliv vánoční koledy,

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Lenka Jirásková Kastlová

Familie mit kleinen Kindern, 28.9.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Viz níže, co se nelíbilo, i když se nedá napsat přímo nelíbilo, je to spíše upozornění na detaily, pozitivní zpětná vazba, jinak se vše líbilo...

  • Vše ostatní fajn, včetně detailů na pokoji jako např. přání p.Pytlouna na stole, upozornění ve vaně na úsporu vody při koupání nebo info ohledně fyzio polštářů, co ta Bible ve skříni?...

  • Placené parkoviště; nedostatečná informovanost ze strany recepce ohledně služeb v balíčku voucheru-špatná komunikace se ZOO a Babylon! A také, že po zavolání z pokoje na recepci a požádání o pomoc při nastavení TV Nova v televizi, bylo slíbeno, že přijde technik a nepřišel. V pokoji teplé peřiny a nedostatečně uklizeno pod postelí, rozlepené desky na zdi. V restauraci k snídani malý výběr zákusků a k večeři studené polévky. Bílé dlouhé ubrusy děti snadno strhnou, a do dětského koutku na děti nebylo vidět, jinak ten byl super. Malý výběr jídel k večeři při polopenzi delšího pobytu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Eva Endlerová

Einzelreisender, 19.9.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 13.9.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 12.8.2022

Česká Lípa Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Veškeré služby i vše ostatní bylo perfektní.

  • Bez připomínek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 31.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 27.4.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Michaela Hašplová

Älteres Paar, 8.4.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Snídaně

  • Vysypané koše chlupy na i ve vaně, prach v rozích, strašně tvrdá matrace, chyběl telefon na pokoji a denní menu z restaurace dřív si šlo objednat jídlo až na pokoj. Po příjezdu chtěli 2000,- vratnou zálohu nikde o tom nebyla zmínka peníze jste chtěli hned ale vrátíte nám je až za 3-5dni ?! Svinstvo. Chtělo by aspoň upozornit kde se pokoj nachází třeba jako ten náš u vítají strašnej bordel vůbec jsme se nevyspali a to jste chtěli za ten pokoj přes 3000,- styďte se

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Denisa

Gruppe von Freunden, 13.3.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel moc krásný, personál ochotný, příjemný. Pokoje čisté a útlune. Velice spokojena.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr

Älteres Paar, 12.3.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8