+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Pytloun Grand Hotel Imperial Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 127 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Stanislav Veselý

Einzelreisender, 15.2.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jana Machovcová

Einzelreisender, 13.2.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Po celou dobu pobytu velice příjemná a milá obsluha v restauraci

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 13.9.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Mgr. Jiří Grosman

Älteres Paar, 31.10.2021

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 29.10.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Bylo vše ok

  • Pokud něco mají v nabídce,tak by bylo dobré napsat , že to platí pouze o víkendu,viz.cesta zpět z Ještědu, strašně se omlouvají ale myslím že by bylo dobré to zadat do nabídky,nebyli jsme jediný kdo se tomu divil

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 24.8.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 19.11.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel byl úžasný

  • Restaurace krásná az na neochotu personálu při příchodu do restaurace nám bylo hned před vchodem řečeno budete čekat hodinu číšník nás posadil ke špinavé mu stolu při příchodu číšníka jsme požádaly o prostření stolu a odpověď nemám čas vam prostřit stůl a ze smíchem odešel potom jsme požádali o manažera nebo někoho ským se dá tohle řešit a najednou se dalo i prostřit a nebyl problem ale nevím zda je takové chování vhodné ve 4 hvezdičkovem hotelu

Persönlich
2
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Lenka Jirásková Kastlová

Familie mit kleinen Kindern, 28.9.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Viz níže, co se nelíbilo, i když se nedá napsat přímo nelíbilo, je to spíše upozornění na detaily, pozitivní zpětná vazba, jinak se vše líbilo...

  • Vše ostatní fajn, včetně detailů na pokoji jako např. přání p.Pytlouna na stole, upozornění ve vaně na úsporu vody při koupání nebo info ohledně fyzio polštářů, co ta Bible ve skříni?...

  • Placené parkoviště; nedostatečná informovanost ze strany recepce ohledně služeb v balíčku voucheru-špatná komunikace se ZOO a Babylon! A také, že po zavolání z pokoje na recepci a požádání o pomoc při nastavení TV Nova v televizi, bylo slíbeno, že přijde technik a nepřišel. V pokoji teplé peřiny a nedostatečně uklizeno pod postelí, rozlepené desky na zdi. V restauraci k snídani malý výběr zákusků a k večeři studené polévky. Bílé dlouhé ubrusy děti snadno strhnou, a do dětského koutku na děti nebylo vidět, jinak ten byl super. Malý výběr jídel k večeři při polopenzi delšího pobytu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zdeněk

Älteres Paar, 11.7.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Milos

Familie mit älteren Kindern, 23.7.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Hezky hotel .Cistota .Mily personal .

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 14.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Petr

Älteres Paar, 19.5.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Ludmila

Familie mit älteren Kindern, 4.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • že bylo k dispozici na pokoji i žehlicí prkno, rychlovarná konvice, televize, minibar, který nám posloužil jako lednice .. :-), pohodlné postele

  • katastrofální nedostatek úložných prostor, v rodinném pokoji pro čtyři osoby byla jen jedna skříň, která však byla částečně zaplněna věcmi z hotelu, takže jsme po celou dobu pobytu museli mít věci v taškách a kufrech, ve kterých jsme si je přivezli... skříňky u postele, kde by byl krásný úložný prostor, byly jen na efekt, zasklený vzduch... :-)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Nikola

Gruppe von Freunden, 17.12.2016

Liberec Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pěkný, nový hotel v centru Liberce.

  • Vytvořili jsme si rezervaci na konkrétní designový pokoj, přišli jsme na recepci, a slečna nás poslala do úplně jiného, obyčejného pokoje aniž by nás na to upozornila. Jelikož nám pokoj nevyhovoval, vrátili jsme se na recepci a tam nám bylo řečeno, že pokoj ještě není uklizen, ačkoliv jsme měli nahlášenou speciální rezervaci v určitém čase. Vybrali jsme tedy jiný pokoj a po příchodu do pokoje jsme zjistili, že to opět není ten pokoj, který jsme si dle fotografií vybrali?! Už jsme to tedy nechali plavat, ale toto jednání nepovažuji za profesionální...

Persönlich
4
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Martina

Familie mit kleinen Kindern, 30.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Personál na recepci neměl informaci, co je předem zaplacené. Dodatečně posílá fakturu na služby, které byly zaplacené předem. Malá kapacita restauračního prostoru - dlouhé čekání na snídaní. Hodně špatná WIFI a bohužel velký hluk z vedlejšího pokoje.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 1.12.2021

JIŘÍKOV Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
4

Stanislav

Älteres Paar, 28.7.2019

Město Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Vše až na jednu podstatnou závadu.

  • Nefunkční klimatizace na pokoji 201. Závadu jsem nahlásil na recepci, kde mi bylo sděleno, že se na to někdo podívá, ale nestalo se. Vzhledem k teplotám nad 30°C a ceně za ubytování bych očekával jiný přístup, např.náhradní pokoj, nebo minimálně slevu z ubytování, nestalo se. Proto nemůžu hodnotit komfort a poměr cena/kvalita jinak, než jsem ohodnotil.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Václav Cita

Einzelreisender, 12.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Lubomír

Einzelreisender, 26.6.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Postele, matrace.

  • Naprosto nevyhovující úložné prostory na pokoji, téměř žádné. Nedovedu si představit 4 osoby přijet na více nocí do tohoto pokoje. Vše spíše na efekt, žádná praktičnost. Špatná organizace při doplňování snídaní, v půl desáté již chybělo skoro vše.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 12.2.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4