+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Pytloun Grand Hotel Imperial Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 127 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 3.1.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Ubytování: pokoj odpovídá 4* Snídaně: průměrný výběr jídel, čekání na uvolnění míst ( neostatečná kapacita), Nedostatek nádobí (opět čekání ). Vrchol všeho byl nedostatek pečiva v 10 hodin 1.1.23. Služby: neostatečné informace o parkování, Silvestrovská zábava: hluboký podprůměr. u nápojů samoobsluha (samozřejmě občas fronta ). Úklid použitého nádobí mizerný. Hudba vhodná možná na stadion, v maličké místnosti obrovský kravál.

  • ubytování

  • služby, viz výše

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Michaela Hašplová

Älteres Paar, 8.4.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Snídaně

  • Vysypané koše chlupy na i ve vaně, prach v rozích, strašně tvrdá matrace, chyběl telefon na pokoji a denní menu z restaurace dřív si šlo objednat jídlo až na pokoj. Po příjezdu chtěli 2000,- vratnou zálohu nikde o tom nebyla zmínka peníze jste chtěli hned ale vrátíte nám je až za 3-5dni ?! Svinstvo. Chtělo by aspoň upozornit kde se pokoj nachází třeba jako ten náš u vítají strašnej bordel vůbec jsme se nevyspali a to jste chtěli za ten pokoj přes 3000,- styďte se

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

JUDr. Rostislav Dvořák

Einzelreisender, 2.11.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
65 %
  • Malý pokoj, hluk z ulice.

Persönlich
6
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Josef Sysel

Älteres Paar, 12.8.2016

Karlovy Vary Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • velmi dobra snidane a restaurace

  • nedodelane detaily pokoje, rekonstrukce dalsich pokoju za provozu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Michal Přerovský

Familie mit kleinen Kindern, 7.5.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Vybavení, design, čistota.

  • Recepční neochotná protivná. Ubytování na poukazu bylo pro 5 osob, recepční v systému měla pouze 4. Nebyla schopná to operativně vyřešit, jen arogantně konstatovala, že se tam nevejdeme bez náznaku snahy tento váš problém vyřešit. Recepční ani neví, jak jsou parkovací zóny kolem hotelu. Snídaně absolutně organizačně nezvládnutá, snídaně do 11 hod v 9:15 skoro vše prázdné, personál doplňoval jako by dával ze svého. Na to jak se hotel prezentuje velmi ubohé.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Miro

Älteres Paar, 28.7.2019

Skalica Slovensko

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Super snídaně

  • Klimatizace mimo provoz Recepční neochotná pomoci Super deluxe pokoj - velmi malý!

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
2

Jiří

Einzelreisender, 26.7.2018

Most Česká republika

  • Gesamtbewertung
45 %
  • Neklimatizovaná vstupní hala = již první dojem je v horkém létě nepříjemný... Funkčně neskutečně nepříjemný interier pokoje 301 - voda z vany stříká na všechny strany - po 1 osprchování je mokro všude, nutno si vše otřít nebo volat uklízečku..., optická návaznost postele na podlahu = zakopávání, životu nebezpečné prostory... Možná se architektům líbí, ale měli by se tam též zkusit vyspat! I "designové" pokoje by měly být funkční a pohodlné (za ty prachy)!

Persönlich
6
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
2