+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Pytloun Grand Hotel Imperial Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 127 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    94%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 3.1.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Ubytování: pokoj odpovídá 4* Snídaně: průměrný výběr jídel, čekání na uvolnění míst ( neostatečná kapacita), Nedostatek nádobí (opět čekání ). Vrchol všeho byl nedostatek pečiva v 10 hodin 1.1.23. Služby: neostatečné informace o parkování, Silvestrovská zábava: hluboký podprůměr. u nápojů samoobsluha (samozřejmě občas fronta ). Úklid použitého nádobí mizerný. Hudba vhodná možná na stadion, v maličké místnosti obrovský kravál.

  • ubytování

  • služby, viz výše

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Michaela Hašplová

dospělý pár, 8.4.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Snídaně

  • Vysypané koše chlupy na i ve vaně, prach v rozích, strašně tvrdá matrace, chyběl telefon na pokoji a denní menu z restaurace dřív si šlo objednat jídlo až na pokoj. Po příjezdu chtěli 2000,- vratnou zálohu nikde o tom nebyla zmínka peníze jste chtěli hned ale vrátíte nám je až za 3-5dni ?! Svinstvo. Chtělo by aspoň upozornit kde se pokoj nachází třeba jako ten náš u vítají strašnej bordel vůbec jsme se nevyspali a to jste chtěli za ten pokoj přes 3000,- styďte se

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

JUDr. Rostislav Dvořák

jednotlivec, 2.11.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
65 %
  • Malý pokoj, hluk z ulice.

Personál
6
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Josef Sysel

dospělý pár, 12.8.2016

Karlovy Vary Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • velmi dobra snidane a restaurace

  • nedodelane detaily pokoje, rekonstrukce dalsich pokoju za provozu

Personál
8
Služby
8
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Michal Přerovský

rodina s malými dětmi, 7.5.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Vybavení, design, čistota.

  • Recepční neochotná protivná. Ubytování na poukazu bylo pro 5 osob, recepční v systému měla pouze 4. Nebyla schopná to operativně vyřešit, jen arogantně konstatovala, že se tam nevejdeme bez náznaku snahy tento váš problém vyřešit. Recepční ani neví, jak jsou parkovací zóny kolem hotelu. Snídaně absolutně organizačně nezvládnutá, snídaně do 11 hod v 9:15 skoro vše prázdné, personál doplňoval jako by dával ze svého. Na to jak se hotel prezentuje velmi ubohé.

Personál
2
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Miro

dospělý pár, 28.7.2019

Skalica Slovensko

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Super snídaně

  • Klimatizace mimo provoz Recepční neochotná pomoci Super deluxe pokoj - velmi malý!

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Jiří

jednotlivec, 26.7.2018

Most Česká republika

  • Celkové hodnocení
45 %
  • Neklimatizovaná vstupní hala = již první dojem je v horkém létě nepříjemný... Funkčně neskutečně nepříjemný interier pokoje 301 - voda z vany stříká na všechny strany - po 1 osprchování je mokro všude, nutno si vše otřít nebo volat uklízečku..., optická návaznost postele na podlahu = zakopávání, životu nebezpečné prostory... Možná se architektům líbí, ale měli by se tam též zkusit vyspat! I "designové" pokoje by měly být funkční a pohodlné (za ty prachy)!

Personál
6
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2