+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Pytloun Grand Hotel Imperial Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 55 recenzí

  • Personál

    89%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    96%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jiří

jednotlivec, 26.7.2018

Most Česká republika

  • Celkové hodnocení
45 %
  • Neklimatizovaná vstupní hala = již první dojem je v horkém létě nepříjemný... Funkčně neskutečně nepříjemný interier pokoje 301 - voda z vany stříká na všechny strany - po 1 osprchování je mokro všude, nutno si vše otřít nebo volat uklízečku..., optická návaznost postele na podlahu = zakopávání, životu nebezpečné prostory... Možná se architektům líbí, ale měli by se tam též zkusit vyspat! I "designové" pokoje by měly být funkční a pohodlné (za ty prachy)!

Personál
6
Služby
0
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
2

Michal Přerovský

rodina s malými dětmi, 7.5.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Vybavení, design, čistota.

  • Recepční neochotná protivná. Ubytování na poukazu bylo pro 5 osob, recepční v systému měla pouze 4. Nebyla schopná to operativně vyřešit, jen arogantně konstatovala, že se tam nevejdeme bez náznaku snahy tento váš problém vyřešit. Recepční ani neví, jak jsou parkovací zóny kolem hotelu. Snídaně absolutně organizačně nezvládnutá, snídaně do 11 hod v 9:15 skoro vše prázdné, personál doplňoval jako by dával ze svého. Na to jak se hotel prezentuje velmi ubohé.

Personál
2
Služby
2
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
6

Josef Sysel

dospělý pár, 12.8.2016

Karlovy Vary Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • velmi dobra snidane a restaurace

  • nedodelane detaily pokoje, rekonstrukce dalsich pokoju za provozu

Personál
8
Služby
8
Čistota
4
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Václav Cita

jednotlivec, 12.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Lubomír

jednotlivec, 26.6.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Postele, matrace.

  • Naprosto nevyhovující úložné prostory na pokoji, téměř žádné. Nedovedu si představit 4 osoby přijet na více nocí do tohoto pokoje. Vše spíše na efekt, žádná praktičnost. Špatná organizace při doplňování snídaní, v půl desáté již chybělo skoro vše.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Petr

dospělý pár, 19.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Ludmila

rodina se staršími dětmi, 4.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • že bylo k dispozici na pokoji i žehlicí prkno, rychlovarná konvice, televize, minibar, který nám posloužil jako lednice .. :-), pohodlné postele

  • katastrofální nedostatek úložných prostor, v rodinném pokoji pro čtyři osoby byla jen jedna skříň, která však byla částečně zaplněna věcmi z hotelu, takže jsme po celou dobu pobytu museli mít věci v taškách a kufrech, ve kterých jsme si je přivezli... skříňky u postele, kde by byl krásný úložný prostor, byly jen na efekt, zasklený vzduch... :-)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Nikola

skupina přátel, 17.12.2016

Liberec Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Pěkný, nový hotel v centru Liberce.

  • Vytvořili jsme si rezervaci na konkrétní designový pokoj, přišli jsme na recepci, a slečna nás poslala do úplně jiného, obyčejného pokoje aniž by nás na to upozornila. Jelikož nám pokoj nevyhovoval, vrátili jsme se na recepci a tam nám bylo řečeno, že pokoj ještě není uklizen, ačkoliv jsme měli nahlášenou speciální rezervaci v určitém čase. Vybrali jsme tedy jiný pokoj a po příchodu do pokoje jsme zjistili, že to opět není ten pokoj, který jsme si dle fotografií vybrali?! Už jsme to tedy nechali plavat, ale toto jednání nepovažuji za profesionální...

Personál
4
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
6

Anonym

skupina přátel, 19.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Hotel byl úžasný

  • Restaurace krásná az na neochotu personálu při příchodu do restaurace nám bylo hned před vchodem řečeno budete čekat hodinu číšník nás posadil ke špinavé mu stolu při příchodu číšníka jsme požádaly o prostření stolu a odpověď nemám čas vam prostřit stůl a ze smíchem odešel potom jsme požádali o manažera nebo někoho ským se dá tohle řešit a najednou se dalo i prostřit a nebyl problem ale nevím zda je takové chování vhodné ve 4 hvezdičkovem hotelu

Personál
2
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ivan

dospělý pár, 15.3.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Moderně a nadstandardně zrekonstruovaný prvorepublikový hotel s invencí a nápadem nechat zařídit pokoje předními designéry a architekty. Milý personál, komfortní postele i vany s whirpoolem na pokojích.

  • Provádění hlučných stavebních prací po 17,00hod. (konkrétně 14.3.2017). Naštěstí na zásah recepčního ustaly. Prach a špína ze stavebních prací na kobercích v chodbě a schodišti, např. v 2.patře, kde žádné práce neprobíhaly.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Stanislav Veselý

jednotlivec, 15.2.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 8.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Eva

rodina se staršími dětmi, 13.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Ochotný a usměvavý personal. Výborná snídaně.

  • design pokoj hezký, ale ne praktický (malý stůl, zrcadlo jen u vany, ...). Snídaně výborná, ale jídlo při večeři nestálo za nic.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 11.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Cistota,komfort

  • V takovem hotelu bych ocekaval profesionalnejsi pristup na recepci

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 12.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 31.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 2.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 7.9.2017

Krnov Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 20.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Je ubohé ale bohužel v českých poměrech ne výjimečné, že číšník v restauraci ****+ je TOTÁLNÍ AMATÉR (byť snaživý) a např. víno rozezná pouze bílé resp. červené...

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 25.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10